Lördag!

Hej på er! Idag vaknade man upp till regn men det gjorde inte så mycket. Vi åt en god frukost sen skjutsa jag Markus till sätra. Vi skulle vara hundvakt några timmar åt Elsa men Markus fick sköta sig själv en timme medan jag åkte och träna en timme. Blev ett härligt Zumba toningpass, jag fick även sällskap av Evelina och Susanna. På vägen till Sätra så köpte jag med oss en varsin sallad från Lido. Har myst och busat en massa med Elsa. Just nu myser jag med mina mattepapper. Denna dag kommer bli en lugn och skön dag och vädret är riktigt passande. Ikväll blir det nya Johan Falk filmen, massor av tända ljus och godis:) man måste få unna sig :) Speciellt efter dagens hårda träningspass :) Ha en bra dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback