Tisdag!

Hej på er! Idag har jag en sån där dag då man helst skulle vilja ligga i sängen hela dagen med en massa choklad och en massa bra serier. Men tyvärr så hinns inte sånt med, får bli en annan dag. Min mage spökar idag också, stressmage kanske??. Började min dag med en promenad och en mysig frukost efteråt med en massa tända ljus. Nu sitter jag och skrivet på min analys som ska in på fredag. Jag börjar bli klar sen är det bara att finslipa den lite. Idag händer det inte så mycket mer förutom att laga middag ikväll och träna om jag mår bättre. Imorgon är det skola sen på kvällen ska jag ut och äta med tjejerna ska bli såå mysigt och välbehövligt :) Ser även fram emot helgen då ska jag och Markus ut på en liten mysdejt på Kalles på fredagen :) Sen på lördag blir det bio, myshelg deluxe!!:) Nä nu ska jag sätta fart
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback