En bra morgon!

På helgen vill man sova ut och bara ligga kvar i sängen. Varje fredag innan jag somnar brukar jag säga att Gud vad skönt det ska bli att sova ut imorgon men blir det så?! Nej! :) Vaknar kl 7 och kan inte somna om. Jag brukar gå och sätta på lite kaffe och lägga mig i soffan och kolla på någon serie. Riktigt mysigt är det att sitta där i sin ensamhet och bara vara, så det går ingen nöd på mig :) Efter någon timme brukar jag väcka Markus och så även denna morgon. Vi tog på oss träningskläderna och åkte och jogga 5 km. Skön känsla när man väl är färdig. Nu har vi precis ätit lite frukost och ska göra oss klar för att åka och möta lillebror på stan.
Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback