Härliga fredag!

Godmorgon! Mår ni bra? Det gör jag:) Hade en bra dag igår och jag tror Markus var nöjd :) Han fick paket, fika och god mat på Kalles. Han är värd det bästa.
Igår klickade jag även hem en tränings dvd med Annica Sjöö från Let's dance. Hennes dvd har fått mycket fina ord och gett resultat. Den har tagit slut direkt när det har blivit påfyllt på lagret men igår hann jag klicka hem ett ex. Denna dvd riktar in sig på rumpa, lår och mage. Konditionsövningar och styrka i block. 40 min hemma som man kan köra framför tvn. Jag hoppas på lite resultat :)
Denna fredag ska jag plugga lite och efter lunch mysa ned Lina och pojkarna. Sen ikväll blir det Zumba och sen baka en kladdkaka inför kalaset imorgon.
Ha en bra dag nu! Kram


Kommentarer
Åsa säger:

Åh, va fina ni är! :) och vilken fin blogg du har! Kram

2013-02-14 | 23:56:38
Bloggadress: http://overmyshoulder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback