Lördag!

Idag fick jag sova till halv nio för lilla Selma så det var skönt. Sen när jag och Markus gick upp ja då gick hon och la sig som vanligt, rolig katt vi har :)
Vi började dagen med en god frukost och klädde på oss träningskläderna och åkte och gymmade. Jag måste träna upp min rygg säger min kiropraktor så idag blev det rygg och mage och insida lår. Blev även kondition på crosstrainern och cykeln. Det är mycket roligare att träna med någon. Jag ska vara glad att Markus vill hjälpa mig i alla fall :)
Nu är vi hemma och har fixat lite lunch och jag har bakat en kladdkaka. Vi ska ha lite födelsedagsfika nu på eftermiddagen.
Ikväll är det lördagsmys som gäller! Ha en bra dag!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback