Onsdag!

Idag är det riktigt fint väder, underbart! Efter skolan så åkte jag till Sätra för att vara hundvakt åt Elsa. Mår inte riktigt bra jag har gått och blivit förkyld men att umgås med Elsa tackar man inte nej till. Jag och Elsa har varit ute och myst i solen, så härligt men jag fick gå i lugn takt. Nu försöker jag läsa men Elsa sitter bredvid mig och ser så rolig ut <3
Läser om barnmisshandel och det gör verkligen ont i hjärtat när jag läser det :( Jag får ont i magen när jag tänker på det, vilken stor roll jag kan ha för vissa elever. Hoppas att jag alltid kommer att finnas där för mina elever som verkligen behöver det och att jag får den hjälp jag behöver av skolan.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback