Shopping!

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag och Markus strosa lite på stan och jag köpte en vårjacka som jag gått och funderat länge på och igår slog jag till. Kan tyckas lite tidigt men jag älskar den är skön och med mycket fina guldiga detaljer. Den passar bra till mina nya skor och converse :) Nu får våren ta och komma. Är lite sugen på en kamouflagejacka också. Kanske hittar någon i Stockholm i mars för en billig peng. När vi åker dit ska jag gå och kolla på hm Home finns så mycket fint där. Ska bli mysigt att få umgås med mamma och pappa en hel dag och avsluta med Jerry Williams på Cirkus på kvällen. Undrar om jag är den enda 28 åringen som gillar honom?!:)
På stan fick jag även en fin tröja av Markus, världens snällaste och han vet verkligen vad jag tycker om. Sen mötte vi upp Jessica och hennes kille Jonas jag var riktigt nyfiken att få träffa honom. Vi tog en kaffe på mingel och pratade bort någon timme. Det var riktigt trevligt och han får verkligen godkänt.
Igår kväll hade jag lite egentid här hemma i soffan. Markus var och kolla på hockey med vänner så jag och Selma mös här hemma med en massa tända ljus och godis :)
Kram på er!


Kommentarer
Anette säger:

Ja,det ska bli kul att åka till Stockholm o umgås lite och ska bli kul att se Jerry Williams.

2013-02-03 | 10:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback