1 januari 2013

Hej på er! Ja då var det nytt år igen då. Det år som jag längtat efter sen jag börja plugga till lärare :) Vid den här tiden nästa år så är jag färdig med mina studier.
Vi hade en trevlig nyårsafton igår med Markus vänner. Vi åt en god middag, spelade spel och skrattade. Vid tolvslaget gick vi upp på Henrik och Åsa takterass och skålade in det nya året. Vid halv 2 tackade vi för oss och tog en promenad hem. Vi tog det lugnt igår så vi var båda pigga imorse. Jag och Markus började året med en timmes promenad sen har vi bara plockat undan lite här hemma. Om någon timme kommer mamma och pappa på middag. Tänkte bjuda på köttfärslimpa. Nu ska jag njuta av min latte här i soffan innan jag börjar med matten. Förresten har ni några mål eller nyårslöften 2013? Mina ser ni här nedanför.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback