Måndag!

Måndag igen och en ny vecka. Började min dag med en stor kopp kaffe och kollade på Vakna med NRJ dem har tydligen bytt namn från Vakna med The voice till NRJ. Efter det bestämde jag mig för att att ge mig ut på en promenad i det fina men väldigt kalla vädret. Bara man klär på sig så går det bra:) Sen mös jag jag bara hemma åt lunch, fixa lite inför skolan och sålde en bok. Tvättmaskinen här hemma har gått på högvarv här hemma.
På eftermiddagen kom Marie och hälsa på det blev en latte och tjejsnack :) Efter några timmar bytte jag ut Marie mot Evelina för att bege oss mot zenzen och ett härligt pass. Idag blev det zumba toning där hela kroppen går arbeta ;)
Nu myser jag i soffan framför en ny serie på tv. Markus jobbar kväll så jag och Selma har lite egentid.
Ha en bra kväll!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback