Min förmiddag!

Hej på er! Vaknade upp ovanligt pigg idag så jag gick upp innan klockan ringde och fixade lite frukost. Markus låg kvar och så så skönt så :)
Tittade på tv och åt frukost i lugn och ro, det bästa som finns på morgonen att inte behöva stressa. Sen klädde jag på mig varma kläder för en promenad hem till Lina och pojkarna. Där blev jag bjuden på lunch och kaffe.
Nu är jag hemma igen tagit ett varv nr dammsugaren, beställt lite nytt hem bland annat ett par nya gardiner till vardagsrummet. Nu ska jag sätta mig och plugga lite. På tisdag börjar skolan igen och vi har lite att läsa fram tills dess. Ikväll ska jag se filmen Babel i skolsyfte. Tur att Brad Pitt har en av huvudrollerna:) Innan träningen ska jag till biblioteket och låna lite böcker. Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback