Saturday!

Godmorgon! Jag är inne på min andra kopp kaffe och myser i soffan. Kunde inte sova har den där jobbiga veckan som bara vi tjejer får en vecka i månaden. Jag och Selma ligger och myser i soffan. Markus ligger och snarkar i sovrummet han:)
Eftersom jag vaknar tidigt på helgerna så har jag blivit besatt av att kolla på The Bachelor som går då. Är bara två avsnitt kvar nu, spännande fast jag sett dessa avsnitt tidigare. Jag förstår inte hur man klarar av att vara så många tjejer och tävla om en kille, jag skulle bli tokig :) Brukar tänka på Markus när jag kollar att vilken tur jag har <3
Det är kallt ute idag men det verkar bli en fin vinterdag, himlen är jättefin. Idag vid lunch ska jag iväg till zenzen och releasen av nya Zumba toningpasset. Det ska bli spännande och säkert riktigt jobbigt. Jag älskar blandningen av dans, styrka med hantlar medan vi dansar och den tuffa styrkan på mattan på slutet. Det tidigare passet har det varit mycket fokus på mage så får se vad det blir nu.
Ska fortsätta dricka mitt kaffe nu innan det kallnar. Ha en bra lördag!! Kram


Kommentarer
Anette säger:

Godmorgon!sitter här i soffan med en kopp kaffe:) Elsa ligger o sover bredvid...det är riktigt kallt ute brrr..Ha en bra dag ! Kram

2013-01-19 | 09:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback