Söndag

Ja då var snart denna helg slut. Har haft en skön och lugn helg och bara gjort sånt som jag velat. Idag blev det en tur till Oves och köpis med mamma och Markus. Blev lite shopping till hemmet och en fika på Ikea :) Nu har jag precis kommit hem från ett Zumbapass det gick bra men man känner att man är lite trött. Nu blir det en dusch och sen mys i soffan och ladda inför en ny vecka med skola, plugg, kiropraktor , läkare , tandläkare och jobb. Men jag ska det lugnt och göra det jag vill. Ska inte planera allt.
Kram


Kommentarer
Anette säger:

Tack för fikat :) skrifterna på lappen är bra eller hur? den ska läsas flera ggr per dag och reflektera var det står.Kram

2013-01-27 | 18:46:46
Hanna säger:

Så lite så:) Jag ska försöka att ta till mig det. Kram

2013-01-27 | 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback