Söndag!

Helgen börjar närma sig sitt slut och imorgon börjar Markus jobbs igen efter att ha varit långledig.
Vi har haft en skön och lugn helg. Igår började jag min dag med en långpromenad till Lina där jag fick mysa med hennes goa pojkar och fick lite fika. Efter en stund kom Markus och hämtade upp mig och vi åkte och köpte lite fin blommor eftersom igår var det mammas dag<3 Det blev lite fika hos mamma. Mormor och morfar var också där. På kvällen bjöd vi ut mamma på Helt enkelt riktigt trevlig och god mat. Sen blev det godis, soffan, stjärnorna på slottet och en bra film.
Nu ska jag snart väcka Markus med lite frukost sen blir det nog en promenad. Ikväll blir det zumba :)
Ha en bra dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback