Torsdag!

Godkväll!
Den här veckan har bara rullat på. Jag har umgåtts med vänner, zumbat,promenerat, ätit massor av fruktsallad, pluggat, städat, tvättat, rensat lite här hemma och en massa annat. Jag fick ett ryck nu ikväll efter jag kom hem från träningen. Har rensat i mina två byråer. Skönt när man får sånna saker gjorda. Det blev en Ica kasse med en massa skit.
Ligger nu och väntar på att Markus ska komma hem från jobbet och att Skenet bedrar ska börja :) Härligt att få skratta lite innan man somnar.
Imorgon är det fredag igen och Markus är ledig . Jag tänkte börja min dag imorgon med en promenad med Åsa runt hälsans stig. Sen ska jag och Markus lyxa till det med en lunch buffé på Österns Pärla. Blir även en tripp till Ikea och fylla på ljusförrådet och kolla på ett skåp till handfatet.
Avslutar med lite bilder från min vecka.
Kram på er! Förresten vilka är ni som läser???:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback