Söderhamn

Idag blev det en tripp till Söderhamn med mamma och pappa. Vi hälsade på mormor och morfar och hjälpte dem på gården. Jag fick äran att klippa gräset på hela gården och plocka hallon:) Mamma och jag gick även igenom mina gamla barnkläder:)
På eftermiddagen så åkte vi till Skärså, Söderhamns egna skärgård. Jag har många minnen därifrån eftersom mina somrar som barn spenderade jag där. Många fina minnen av farmor och farfar så det är alltid lite blandade känslor när man åker dit. Ledsen att dem inte fick vara kvar lite längre här på jorden <3
Dem har en mysig fiskerestaurang där som heter Albertina där dem har den godaste strömmingen jag har ätit, eller inget klår farmors stekta strömming. Mamma och jag blev iallafall bjudna på god mat av pappa. Vi hade en lyckad dag och nu är jag hemma och myser med tända ljus och väntar på att Markus ska sluta arbeta för kväll.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback