Ullared!

I fredags åkte jag, Markus och mamma till Ullared. Ingen av oss hade varit där tidigare och när jag fick tag i ett hotellrum så bestämde vi oss för att åka. Det var trevliga två dagar med shopping och god mat. Hotellrummet var riktigt fint och även hotellfrukosten var god :) Även trevligt att få umgås med mamma det var längesen.
Men Gud så mycket det finns att se där inne. Det behövs minst två dagar när man är där. När vi var inne andra dagen hittade jag saker som jag inte hittade dagen innan. Det blev lite shopping och vår budget höll vi...nästan :)
Dit kommer jag åka fler gånger. På hemvägen stannade vi till i Gränna och köpte polkagrisar :)
Här kommer lite bilder och en del av det vi köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback