Fredag!

Godmorgon på er! Jag och Elsa ligger och myser i soffan efter en liten promenad och frukost. Markus sov hemma hos oss inatt med Selma. Jag är ledig tills på måndag så jag ska bara ta det lugnt och ladda inför den nya kursen som börjar. Den här veckan har bestått av träning och plugg så det var skönt när jag igår skickade in mina två analyser. Idag så ska jag mysa med Elsa och åka iväg och träna. På eftermiddagen ska jag åka och mysa med Selma och vänta tills Markus slutar. Åka och handla det sista inför morgondagen. Sen blir det att åka hit och fixa god mat och mysa i soffan. Imorgon kommer några vänner och vi ska bjuda på grillat och ananaspaj :)
Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback