Söndag!

Godmorgon! Ligger i soffan nu och kollar på serier. Är lite seg i huvudet efter gårdagen men med lite kaffe så ska det nog bli bra :) Vi hade en jätte trevlig kväll igår. God mat, trevliga gäster, fin omgivning, live band och fri bar :) Kanske därför min andra hälft nog inte kommer må så bra idag :) Min morbror hade nog en riktigt trevlig kväll.
Vi började kvällen med tipsrunda och mitt lag vann. Vi vann en påse bilar och en Larsson Lastmaskiner tshirt :)
Idag får vi se vad som händer, blir en långpromenad till Sätra och hämta bilen iaf. Blir nog att ladda inför morgondagen ska skriva min sista uppsats på denna kurs. På torsdag ska allt in och jag har en kvar. Sen om en vecka börjar sista kursen på denna termin. Nu är det bara 20 dagar kvar tills vi åker till Turkiet :)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback